1.       ÜLDINE

1.1.Tingimused kehtivad www.amino.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku M.Kiison OÜ (Kaupmees), Vardja 5-13, Harjumaa, Kose vald, 75113 Eesti, registrikood 12681652, käibemaksukohuslase kood EE101741763, sportamino@gmail.com, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3.Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

 

  1.       HIND

2.1.Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

2.2.Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3.Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

 

  1.       TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1.Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.

3.2.Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

3.3.Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista ost“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.

3.4.Peale nupu „Kinnita tellimus“ saadab E-pood automaatselt tellimuse kinnituse koos arvega.

 

  1.       TASUMINE

4.1.Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

4.1.2 Tasumisel kasutatav valuuta on euro (EUR)

4.2.Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks pangalinke või tasuda arve alusel ülekandega.

M.Kiison OÜ

EE542200221062172975   Swedbank

EE667700771001440202   LHV

4.3.Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – vastava panga turvalises keskkonnas. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4.4.Kui Klient ei ole arvet tasunud 3 kalendripäeva jooksul arvates tellimuse sooritamise hetkest, loeb M.Kiison OÜ seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse.

 

  1.       TOODETE TARNIMINE

5.1.M.Kiison OÜ tarnib kaupa ainult Eestis.

5.2.Kui Klient on arve tasunud, loetakse leping jõustunuks ning tooted toimetatakse kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil.

5.3.Kliendil on võimalik valida meelepärane kohaletoimetamise viis:

5.3.1.        Eesti Post (Omniva) kulleri vahendusel Eesti Vabariigi piires – 3,32€.

 

  1.       TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1.Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.

6.2.Toote tagastamisest tuleb E-poodi  enne postitamist teavitada, saates info oma andmete ja ettemaksuarve numbriga aadressile sportamino@gmail.com

6.3.Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga.

6.4.Toote tagastamise postikulud kannab Klient.

 

  1.       KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1.Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või tühistada samuti.

7.2.Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

 

  1.       PRETENSIOONIDE ESITAMINE

8.1.Pretensiooni esitamine toimub vastavalt VÕS § 218 lg 2.

8.2.Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.

8.3.Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.

8.4.Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

8.5.Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:

8.5.1.        Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;

8.5.2.        Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

8.5.3.        Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

 

  1.       MUUD TINGIMUSED

9.1.E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

9.2.Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

9.3.Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 15 päeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

9.4.Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.